Hur kan vi hjälpa dig?
FAQ – uppgradering av appen Taxi Sthlm
Varför behöver jag uppdatera appen?
Vi lanserar en helt ny version av vår app. Till skillnad från tidigare uppdateringar kommer de gamla versionerna av appen inte att fungera efter den 13 september 2025.
Vad händer om jag inte uppdaterar appen?
Om du inte uppdaterar till den nya versionen innan den 13 september kommer du inte att kunna göra bokningar via appen (gäller både Taxi Stockholm-appen och Svea-appen).
Vad behöver jag göra som användare?
För att fortsatt kunna boka resor via appen behöver du ladda ner den nya versionen via App Store (iOS) eller Google Play (Android)
Vart laddar jag ner appen?
Besök vår webbplats eller gå direkt till App Store eller Google Play och sök efter ”Taxi Stockholm”
Vilka krav finns för att kunna installera den nya appen?
iOS (iPhone), minst iPhone 7 iOS version 15 eller senare, Android version 9 eller senare.
Om du har frågor kan du kontakta vårt kundcenter:
E-post: kund@taxistockholm.se
Telefon: 08-728 27 00